به چه ميخندي تو؟
aghushe eshgh
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نويسندگان
roya

آخرین مطالب


 
جمعه 8 دی 1391برچسب:, :: 11:33 :: نويسنده : roya

به چه ميخندي تو؟

به مفهوم غم انگيز جدايي؟به چه چيز؟

به شكست دل من،يا به پيروزي خويش؟به چه ميخندي تو؟

به نگاهم كه چه مستانه تو را باور كرد؟

يا به افسونگريه چشمانت كه مرا سوخت و خاكستر كرد؟

به چه ميخندي تو؟

به دل ساده من ميخندي كه دگر تا به ابد نيز به فكر خود نيست؟

خنده دار است بخند. 



نظرات شما عزیزان:

فائق
ساعت16:40---17 دی 1391
خیلی قشنگ بود شعرش...

به قول فلانی..

بخند به حالم که حالم خنده داره!
پاسخ:واااااااااااااااااااااااااااااای کجا بودی؟دلم برات تنگ شده بوووووووود:(


مريم
ساعت2:48---10 دی 1391
پاسخ:چه عجب.بعد از یه سال اومدی بالاخره:)

mehrnoosh
ساعت17:35---9 دی 1391
اپم گلم

Nima tanha
ساعت17:31---8 دی 1391
چه صبورانه بعضی دردها را تحمل میکنم ، بی انکه بدانم حقم است یا ستم.........


Nima tanhaaaaaaaa
ساعت17:29---8 دی 1391
به چه می خندی تو ...........


سلام خسته نباشی مطالبت قشنگ سعی می کنم هر روز بهت سر یزنم بهم سر یزن



پاسخ:سلام.چشم


Nima tanhaaaaaaaa
ساعت17:18---8 دی 1391
با فنجانی قهوه هم می توان مست شد ///اگر کسی که باید باشد///...باشد!!!!!!!


پاسخ::(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: